Blog
בלוג מאמרים

חשיבות הקלטות ותיעוד בגירושין

24 יולי, 2013 על ידי עו"ד אביבית מוסקוביץ

איסוף חומר ראייתי ובניית תיק גירושין כבר למן תחילת ההליך יקנו לכם יתרון משמעותי עוד הרבה לפני הצהרת כוונותיכם בפני בן/בת הזוג. מדוע? בפשטות, בן זוג שידע מראש על כוונתכם עלול להסתיר כל פיסת מידע  או נכס העשויים לשרת את תביעתכם. על מנת להימנע ממצב זה קיימת חשיבות עליונה למלאכת איסוף הראיות באופן  שישמר את קבילותן בבית המשפט. דרך המלך להשגת מטרה זו טמונה בהתייעצות עם גורמים מקצועיים.
במשרד עורכי דין ונוטריון אביבית מוסקוביץ תיהנו מייעוץ והכוונה מקצועיים החל מהכוונה מדוייקת לגבי הראיות הנחוצות לתיקכם ועד האמצעים הכשרים להשגתם.

אלו ראיות ישרתו את תיקי?
טיבן של הראיות נחלק לשני מישורים מרכזיים- המישור הכלכלי והמישור ה-בינאישי.

  • במישור הכלכלי. קיימת חשיבות לאיסוף מידע אודות חשבונות הבנק, קופות הגמל, מכלול החסכונות והביטוחים וכיו"ב. בין אם כוונתכם היא חשיפת בגידה כלכלית, ובין אם לאו, קיימת חשיבות להשגת מידע בדבר חשבונות נסתרים או נכסים אותם עלול בן הזוג להעלים עם ההליכים. ראיות אלו ברות השגה על ידי איסוף מסמכים וסיועו של חוקר פרטי בגילוי החשבונות והנכסים הסמויים.

המסמכים בהם יש להצטייד-
–          תלושי שכר של שני בני הזוג (12 חודשים אחרונים)
–          רשימת נכסים. לרבות אופן רישום הנכס, גוש וחלקה.
–          תדפיסי חשבונות עדכניים.
–          יתרה לסילוק משכנתא
–          מס' רישוי כלי הרכב.
–          נתוני הלוואות.
–          חסכונות באפיקים שונים. (פק"מ, ביטוחים, קופת גמל).
–          הוצאות הבית והילדים (קבלות וחשבוניות)
–          טיפולים רפואיים.
–          ועוד…

  • במישור ה-בינאישי. מישור זה עוסק בהוכחת התנהגות בלתי הולמת של בן הזוג בפן המוסרי כמו בגידה רומנטית, התעללות בבן הזוג או בילדים המשותפים וכיו"ב. ראיות אלו ברות השגה לעיתים היות ובתכנון נכון תוכלו להשגים ולעיתים על ידי חוקר פרטי או בהגשת בקשה לגילוי מסמכים.

ראיות קבילות בלבד!

חופש פועלתכם וחופש פעולתו של החוקר מוגבל בהתאם לחוק. לכן, החוקר ימנע מצילום בן הזוג בתוך שטח פרטי עת בגידתו מחמת הפגיעה בפרטיותו, ימנע גם מהצגת תמלילי השיחות בין הצדדים לבגידה בשל חוק האזנות סתר. על מנת לעקוף זאת, ניתן לדובב ולהקליט את בן הזוג, לתעד מעשים המרמזים על בגידה (למשל, שכירת חדר במלון), הוכחת תקשורת מכתבים, מתן מתנות או העברת כספים בין הצדדים ועוד…

Handle with care

פרטי התקשרות

שנתקדם יחד לצעד הבא?

    *שדה חובה

    מפת הגעה