Blog
בלוג מאמרים

הסכם גירושין בגישור והסכמה

19 מאי, 2013 על ידי עו"ד אביבית מוסקוביץ

גירושין הם הרבה מעבר לנתון סטטיסטי, שכן מדובר בצעד משנה- חיים. צעד שבקלות יכול להפוך להתכתשות משפטית מפרכת ויקרה או ל-משא ומתן הדדי ופורה מאחורי הקלעים.

גירושין בהסכמה יחסכו את רכבת ההרים הרגשית שאליה עלולים להיקלע אתם וילדיכם, ואת המאבק האינטנסיבי העלול להסתכם בוויתורים קשים במיוחד. מלבד ה"חסכון" במשאבים רגשיים וכלכליים, נכונות אמתית להידברות תתורגם להסכם גירושין הוגן המשרת כל צד.

במשרד אביבית מוסקוביץ תמצאו מענה מהיר ואיכותי המבוסס על ניסיון ומיומנות ביצירת הידברות ו-מו"מ, ניהול הליכי גישור גירושין ועריכת הסכם המגן על האינטרסים שלכם!

ביחרו את המסלול הנכון!
גירושים בהסכמה מהווים מעין נקודת אור בתהליך מאוד אמוציונאלי.
כדי למצוא את אותה נימה אופטימית בין הלמות הניגוח והתחושות השליליות, משרדנו פועל במספר מישורים התואמים את צרכי הלקוח. בינהם:

  • ייצוג וליווי משפטי של אחד הצדדים בסכסוך. ניהול מו"מ מול עורך דינו של הצד השני תוך הקצאת פתרונות יצירתיים והגנה על האינטרסים של הלקוח לכל אורכו של גיבוש ההסכם.
  • ייצוג וליווי משפטי של שני הצדדים בסכסוך. מתבצע בהסכמת שני הצדדים, כאשר עורך הדין ממשרדנו פועל בשיתוף עם כל צד אך משמר על ניטרליות הנחוצה לגיבוש הסכם גירושין הוגן.
  • גישור גירושין. פגישות גישור מבוצעות על ידי גורמים מוסמכים במסגרת משרדנו. המטרה- צמצום פערים ומציאת המשותף בין שני הצדדים ומטעמם.

גירושים דרך הסכמה

פעמים רבות הסכם גירושין הוא "דרך המלך" במסגרתו נתן לסיים את סאגת הגירושין במהירות ובמינימום נזקים, הורים וילדים כאחד. בשל חשיבותו הרבה בעיצוב החיים שאחרי הגירושים, עליו להיות מנוסח על ידי עו"ד גירושין בקיא ומנוסה שיכול אף להעלות רעיונות שיטיבו עם שני הצדדים בנושאים רוויי מחלוקת. מעבר להסדרת חלוקת הרכוש, ההסכם מהווה מנגנון קבלת החלטות המשפיע ישירות על הקטינים וכולל את זהות ההורה המשמורן והסדרי הראיה היומיומיים ובימים מיוחדים ( חגים, חופשות), הערבויות שיש לספק במקרה של הוצאת הילד מהארץ וחינוכו. בנוסף, נקבע גובה מזונות הילדים, מועד התשלום ומשכו.

גירושים בהסכמה – מעבר לנוסח היבש
מעבר לדוקומנטציה הרשמית ישנן פעולות שאינן כלולות בהסכם אך מחייבות את ההורים מבחינה אנושית כלפי ילדיהם. מרגע קבלת ההחלטה על פירוק התא המשפחתי יש לשתף את הילדים במתרחש כדי ליצור אצלם וודאות וסדר ככל שניתן. פעמים רבות הורים אינם קשובים לצרכי הילד והופכים אותו לכלי ניגוח, כמובן התוצאה עשויה להיות עגומה וכדי להימנע ממנה, חשוב להיעזר בסיועם של גורמים מקצועיים כדוגמת פסיכולוג ילדים
גם גירושים בהסכמה צריך לעשות כמו שצריך! אל תפלו למלכודות רגשיות ואל תהססו לפנות אלינו לקבלת ייעוץ.
פנו אלינו עוד היום!

Handle with care

פרטי התקשרות

שנתקדם יחד לצעד הבא?

    *שדה חובה

    מפת הגעה