הסכם שלום בית לחלופין גירושין

במקרים רבים, גם כאשר יחסיהם של בני הזוג נמצאים במשבר משמעותי, הם אינם בטוחים ברצונם להתגרש. לא אחת, עולה חשש כלכלי או אחר מצד מי מהם, המונע מתן הזדמנות נוספת לקשר. עריכת הסכם שלום בית לחילופין גירושין מהווה פתרון אידיאלי לסיטואציה שכזו.

מדובר בהסכם המורכב משני חלקים

חלקו הראשון עוסק בשלום הבית, במסגרתו מגדירים אלו פעולות יבצעו בני הזוג במטרה לשקם את הקשר ביניהם ולמשך איזו תקופה (בהקשר זה, לרוב, מתחייבים הצדדים לפנות לטיפול זוגי). כמו כן, יכלול חלק זה התייחסות להתנהלות הכלכלית בתקופת שלום הבית שהוגדרה, למשל, האם יעשו בני הזוג שימוש בחשבון המשותף, מה יעלה בגורל הרכוש והכספים שנצברו בתקופה זו אם שלום הבית לא יצלח וכיו"ב. החלק השני מתייחס למצב של גירושין ומהווה למעשה הסכם גירושין בין הצדדים, אשר ייכנס לתוקפו היה ובני הזוג או מי מהם יגיע למסקנה כי ברצונו להיפרד.

מה היתרון של הסכם שלום בית לחלופין גירושין

להסכם שלום בית לחילופין גירושין יתרונות בולטים. ראשית כל, בני הזוג מקבלים הזדמנות אמיתית לשיקום הקשר, ללא חשש מפני אינטרס כלכלי או אחר. אין צורך להכביר במילים בדבר חשיבותה של הזדמנות זו, הן למען בני הזוג עצמם, אשר לא צריכים להיפרד כאשר קיים בהם עוד רצון לחיים משותפים והן עבור הילדים, אשר בוודאי רוצים לגדול בתא משפחתי שלם. שנית, היה וניסיון ההתפייסות לא צלח, הרי שבאמתחתם של בני הזוג הסכם גירושין לכל דבר ועניין אותו יוכלו להפעיל בדרך כלל ללא צורך בפניה נוספת לערכאות השיפוטיות.

חשיבות מומחיות של עורך הדין לגירושין

בשל ההשלכות הרבות של הסכם זה, הרי שבני הזוג חייבים לפנות אל עורכי דין המתמחים בדיני משפחה וגירושין לצורך ייצוג משפטי. רק עורך דין אשר עוסק באופן בלעדי ושוטף בייצוג בתיקי גירושין, יוכל לנסח הסכם מקיף הנותן מענה מלא לכל צרכיהם של בני הזוג. משרדה של עורכת הדין אביבית מוסקוביץ הנו מהמובילים והבולטים בתחום דיני הגירושין ובמסגרת עבודתה, מתאימה עוה"ד מוסקוביץ לכל לקוח את הפתרון המשפטי הטוב ביותר עבורו. במקרים רבים, עריכת הסכם שלום בית לחילופין גירושין הוא האפיק הנכון ועוה"ד מוסקוביץ עומדת לרשותו של הלקוח לאורך כל הדרך בתכנון אסטרטגיה מתאימה ועם הרבה הכלה, וכך גם כל צוות המשרד.

קשר הנישואין שלכם במשבר אך אתם עדיין רואים סיכוי לשקמו? פנו אלי ואנסח עבורכם הסכם שלום בית לחילופין גירושין, אשר יאפשר לכם מחד לתת הזדמנות אמיתית לזוגיות שלכם ומאידך, אם תחליטו בסופו של יום להתגרש, יהיה כבר בידיכם הסכם גירושין טוב ומקיף.

פנו עוד היום למשרד עו"ד ונוטריון אביבית מוסקוביץ’ המתמחה בייצוג וליווי משפטי גם במקרים מורכבים המצריכים תחכום ויצירתיות.

תוכלו לקבל הכוונה וייעוץ מיידי אם תמלאו את פרטיכם בטופס או ניתן ליצור קשר טלפוני: 03-6133995052-3986655

צרו קשר לפרטים נוספים

עורכת הדין אביבית מוסקוביץ מסבירה על הסכם שלום בית לחלופין גירושין בתוכנית הבוקר של אודטה.
מהו הסכם שלום בית לחלופין גירושין. כיצד יכול הסכם כזה לסייע לזוגות שעומדים בפני גירושין.

Handle with care

פרטי התקשרות

שנתקדם יחד לצעד הבא?

    *שדה חובה

    מפת הגעה