Blog
בלוג מאמרים

כיצד תערכו משפטית לקראת הגירושין

18 נובמבר, 2012 על ידי עו"ד אביבית מוסקוביץ

גירושין הם נקודת ה-אל חזור במערכת יחסים ומכאן הקושי לקבל את החלטה וליישם אותה ללא ספקות ורגשות מעורבים. על מנת להסיר את הקושי מתחילים בקבלת החלטה שהנכם שלמים עמה ב-100%, ועוברים להכנה הפורמלית- משפטית שתסייע לכם לסיים פרק אחד בחייכם ולהתחיל פרק חדש בצורה נבונה ומוצלחת.

הכנה איכותית תציל אתכם מנקיטת צעדים פזיזים לשם "ניצחון" מדומה, מהגעה לבית המשפט ללא ראיות ותימוכין ומבחירת עו"ד בצורה סתמית.

מתכוננים לקראת הליך גירושין

  • רגע חושבים
    בטרם מגיעים לנקודת ה- אל-חזור הכרוכה בנקיטת הליכים משפטיים עד לכדי פירוק הנישואין, עליכם לוודא שהנכם שלמים עם החלטה זו. אם התשובה היא חד משמעית ומכוונת לגירושין, הרי שעליכם לבדוק היטב את זכויותיכם ומעמדכם המשפטי בטרם תנקטו בצעדים אלו. המקור להבהרת כל ה"שטחים האפורים" בטרם מבצעים את המעבר מהכוח אל הפועל, הוא עורך הדין העוסק בדיני גירושין.
  • בוחרים עורך דין איכותי
    בנושאים מורכבים כמו דיני משפחה קיימת חשיבות עליונה בבחירת עורך דין שאינו "כלבו" המציע שרותיו במספר תחומים ללא ניסיון ממשי בתחום הנחוץ לכם. מוטב להיוועץ בעורך דין משפחה העוסק בגירושין ובעל ניסיון בניהולם של עשרות תיקים, עריכת הסכמים וייצוג לקוחותיו בפני הערכאות השונות. מעבר למיומנות והמקצועיות, עליכם לבחון אינטראקציה חיובית בינכם לאדם המייצג אתכם, כי הוא עשוי להתלוות אליכם לתקופה ארוכה.
  • ייעוץ ובניית אסטרטגיה
    עו"ד גירושין יסייע לכם לקצר תהליכים ולמזער כל נזק שעלול היה להיווצר אלמלא ניהלתם את ההליכים לבד, ויבנה בעבורכם אסטרטגיה איכותית ונבונה. עם פנייה מוקדמת ככל האפשר לסיוע משפטי תוכלו לבחון את האופציות העומדות לרשותכם, להבין את אופן התנהלותן של הערכאות השונות ומדוע ערכאה מסוימת עשויה להטיב עמכם יותר מאשר האחרת. לאחר הבנה מעמיקה של כל היבט בתהליך תיבנה עבורכם אסטרטגיה שמטרתה להגן על האינטרסים שלכם ולהוביל אתכם ל"חוף מבטחים" בזהירות ובבטחה.
  • לנצח במרוץ? רק בצורה נבונה!
    פעמים רבות עם פרוץ הסכסוך הגדול קיימת תחושה כי הצד השני כבר עושה דרכו לפתיחת תיק גירושין והגשת תביעות בעניינים הכרוכים בהם. הקשיבו לאינטואיציות שלכם, אך אל תיחפזו להשיג את בן/ בת הזוג במרוץ הסמכויות וללבוש את כובע ה"תובעים", בטרם פניתם לעורך הדין. מדוע? כי הגשת תביעה על סמך אינטואיציה בלבד יכולה לעתים להטעות וליצור הסלמה במצב, דבר שיקשה על ניסיונות גישור ויצירת הסכמים עתידיים. לאלו שכבר הספיקו להתייעץ עם עורך הדין ולגבש אסטרטגיה, לא תהיה כל בעיה לבחור בערכאה התואמת את מטרותיהם. הגשת.
  • צוברים ידע וראיות
    ההכנה הטובה ביותר היא "שעורי בית", משמע, קריאת מאמרים ופסיקות בנושאים המקורבים לעניינכם, צבירת ידע במהות הליך הגירושין ואופן התנהלותו, כיצד לנהוג בכל ערכאה ומהו אופייה, לגלות בקיאות ברזי המקרה מבחינת מידע רלוונטי שעשוי לקדם את התיק במקום להזיק לו, וכמובן, להיעזר בעורך דינכם כמדריך עיקרי במקום בבני המשפחה והחברים הסובייקטיביים. גירושין הם נושא מורכב- ככל שתדעו יותר סיכויי הצלחתכם יגדלו בהתאם. לאחר שצברתם את הידע הנדרש, תוכלו לסייע ביתר קלות לעורך דינכם באיסוף הראיות שיטו את הכף לטובתכם. ראיות אלו כוללות הוכחת יכולות השתכרות, מידע על חשבונות בנק נוכחיים ואף סמויים, וידוא כי הרכוש המשותף אכן רשום על שמכם, הוכחות על בגידה רומנטית או כלכלית וכן גם על התעללות פיזית או נפשית וכיו"ב. בשל נטייתם הטבעית של חשבונות הבנק להתרוקן ושל אסמכתאות ומסמכים להעלם הרי שקיימת חשיבות לשכור את שרותיו של חוקר פרטי שיסייע באיסוף הראיות ושל עו"ד שיקבע את כשירותן.

 

Handle with care

פרטי התקשרות

שנתקדם יחד לצעד הבא?

    *שדה חובה

    מפת הגעה