Blog
בלוג מאמרים

כיצד לבחור עורך דין לייצוג דיני משפחה

19 מאי, 2019 על ידי עו"ד אביבית מוסקוביץ

 

בחירה של עורך דין בדיני משפחה  , איננה דומה לבחירה של אנשי מקצוע מתחומים אחרים.
במקרה של עורך דין לדיני משפחה ישנה חשיבות גבוהה, כמובן, לניסיון המקצועי שלו ולבקיאות בתחום הספציפי שאליו נוגע המשפט שבו אתם מבקשים ייצוג.

עם זאת, חשובה מאוד גם הפרסונה האישית של עורך הדין וכן הקשר הבין אישי שלכם עמו, הואיל והוא עומד ללוות אתכם בתהליך מורכב ולאורך תקופה ארוכה.
בין אם מדובר במשפט גירושין, בנושא טיפת ילדים וכדומה, חשוב שתדעו כיצד תוכלו לשכור את שירותיו של עורך הדין לענייני משפחה המקצועי ביותר בתחומו, במקביל להיותו מתאים אליכם באופן ספציפי – משמע אדם שאתם סומכים עליו ב"עיניים עצומות" שייצג אתכם בבית המשפט.

זקוקים לעורך דין לייצוג משפטי? כך תמצאו אותו

בין אם אתם עומדים בפני גירושין ובין אם אתם מחפשים עורך דין פלילי או פרקליט מומחה לענייני עבודה, ישנם שני שיקולים שאתם צריכים בראש ובראשונה לקחת בחשבון והם:

  1. הניסיון והמקצועיות של עורך הדין שאתם מעוניינים לשכור את שירותיו, הוותק של עורך הדין בתחומו, האם מדובר בעורך דין בודד או במשרד מספר עורכי דין אשר מפרים ותומכים יחדיו בלקוח.

בנוסף, יש לבחון עניינים נוספים שיהוו גורם מסוים בבחירה שלכם, כאשר נושא ההמלצות הוא חשוב. כיצד תוכלו לקבל המלצות על עורך דין בתחום לו אתם זקוקים.
ישנן כמה דרכים לעשות זאת, כאשר שיטת ה"מפה לאוזן" בהחלט טובה, אך מעבר לכך גם באתרי האינטרנט של עורכי הדין הפוטנציאליים עצמם,
לעתים ניתן לקרוא המלצות של לקוחות שאותם ייצג הפרקליט ואולי אפילו מכתבי המלצה, שיסייעו לכם לבסס את ההחלטה.

לא לוותר על פגישת יעוץ שנועדה לבחון את הכימיה ביניכם לבין עורך הדין
חשוב להבין שייצוג משפטי בכל תחום שהוא, הנו תהליך רב שלבי והוא איננו עניין פשוט עבור מרבית האנשים, אשר זקוקים ליד מכוונת ואוזן קשבת ואנושית – זאת מלבד הסיוע המשפטי המקצועי הנדרש ממילא.
מסיבה זו, כדאי ואף הכרחי לבצע פגישת ייעוץ שאינה כוללת התחייבות לשכירת שירותיו של עורך הדין, אלא מיועדת בעיקר להיכרות בין אישית ובחינת האפשרות לייצוג משפטי, לרבות התייחסות לגופה של דברים.

קבעו פגישה נינוחה עם עורך הדין הפוטנציאלי ואל תחושו שלא בנוח לשאול את כל מה שעשוי להטריד אתכם, הקשור לתהליך המשפטי שאתם עומדים לחוות.
עורך דין מקצועי ומנוסה יידע לענות לכם על כל תהייה, בנוסף למתן הרגשה של ביטחון והקניית התחושה שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות.

Handle with care

פרטי התקשרות

שנתקדם יחד לצעד הבא?

    *שדה חובה

    מפת הגעה